Aktiesnakken — April 2011
-
Sum af store engagementer 74,6 - trækker lidt ned, selvom det er inden for tilsynsdiamanten
-
Folkens.. tjek danisco`s hjemmeside.. fortæller alt om Nattopharmas potientiale...denne forside har nu bestået i 2 måneder..
-
må sige de virkelig satser på k2 vitamin
-
Men vil ikke købe selve aktien lige nu, da den i for høj grad er drevet af traders..
-
vi snakker om potientiale der langt overstiger bioporto`s NGAL patent...forstår ikke der ikke er mere fokus på denne tendes
-
Hegu må vide noget..han sælger selv K2 vitamin og har så vidt jeg kan se udsolgt...
-
akademikeren ?..er du bekendt med Hegu ? kunne godt tænke mig at hører nogle tendenser fra ham ?
-
kan forstå at han er distributør..
-
jeg skal snart ind i alken..kunne være man skulle tjekke..
-
ja alken ser spændende ud
-
grasax virkelig vigtigt symbolsk, men snart kommer merck med filing
-
virker billig på mcap 3,3 mia
-
har du link leo?
-
hvem er køber. ligger i sengen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind