Aktiesnakken — April 2011
-
Jeg forventer at kunne læse et referat inden jeg starter på arbejde i morgen tidlig, Coller.

-
tag du bare lidt forlænget påskeferie så K
-
Hehe...
-
hehe coller se det som min fødelsdags gave fra mig til dig nu du sneg dig udenom de obligatoriske pilsner....
-
Greetings from Strandvejen. Tillykke Coller!
-
Kristensen... har du et øje på diba? jeg er ved at blive lidt lun på den igen - om ikke andet så som en diversifikation ifm. max bank
-
tak tak aka... men det sådan et referent-job pålagt af troldmanden er nu ikke noget at fejre

-
prøv at tjekke skjern bank.. 10 mio. i overskud i år og så vidt jeg ved den billigste bank målt på de fleste nøgletal..
-
*10 mio. sidste år og forventer noget
mere i år... -
er du glad for dine athena coller ?
-
ja, morten guld. De er ikke så dårlige.... bare jeg kunne få nogle flere, men ingen har gidet sælge endnu

-
ok...jeg købte som sagt i kurs 3 og sælger ikke sålænge direktøren mener det er attraktivt prissat i kurs 15
-
har du set de seneste insiderkøb
! -
ja, var det 5 stk der blev handlet.... men det ser godt ud i porteføljen

-
Benny..handlet heftigt i kurs 8 og bestyrelsesmedlem købte for + 400 kg i 7,5
-
alt hvad der var til salg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind