Aktiesnakken — April 2011
-
Det er bare tilbagekøb og 8 kr udbytte der har holdt Norden oppe, hvad skulle holde den oppe nu? er selv jyde!
-
tillykke med det der plus, kan det svare sig?

-

-
Annulering i kapitalstruktur sammenhæng er at ligne med HIV.... Negativ er positivt.
-
Jeg håber referaterne komner men giv lige kjøvenhavnerne en chance
-
I ligemåde
-
en træt træt træt jyde på vej tilbage til fastlandet efter en rigtig god dag i det kjøbenhavnske. Var tilstede til GES GF og der kom rigtig
-
mange info frem. Når man stiller ét spørgsmål til CEO så snakker han i 5 min og fortæller en maaaaase andre nice to know detaljer for sådan
-
en troldmand fra det jyske. Jeg regner med coller smider et referat en af de nærmeste dage..... Men bestemt mange spændende detaljer for
-
en troldmand.
-
der var også detaljer der går modsat retning af hvad man kan læse på spekulant er et ønske. Men mere om det senere

-
Super Trold!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Har som udgangspunkt ikke nødigt at købe noget som helst i disse tider. (Jysk sindelag, - du ved) 