Aktiesnakken — April 2011
-
og jeg få måneder senere skulle se den i 0,7.. og så 0,25..
-
ja
-
bare hav i hovedet hele tiden, at det er ren spekulation lige nu...men tror da bestemt på gode nyheder fremover..
-
mange af slagsen
-
vi skal jo tænke på at nogen bød over 100 mio. kr. dengang kasser var tom og gælden var stor..nu er gælden kun 8,5 mio. kr og der er kommet
-
20,5 mio. ekstra i kassen + en virkelig kompetent ledeldse og en bestyrelse der siger spar es
-
og en milliardær og storaktionær i form af anders udden
-
har du læst de udmeldinger peter carlson er kommer med ?
-
tager lidt tid at finde dem..de er på nutraingerdients..
-
derudover har jeg snakket med ham der fik den nye bestyrelse ind..han mener der er flere aktørere der har været på knæ for deres patent
-
patenter*
-
han arbejder med ander udden og hans far var den mand som stort set startede helseindustrien
-
læste jeg en masse om for et halvt år siden
-
alt hvad jeg her har sagt må du ikke lade mig stå til ansvar for..
-
men informationerne skulle være rigtige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind