Aktiesnakken — April 2011
-
for ikke at gøre sit arbejde ordentlig og have styr på hvad der foregår i virksomheden......
-
Men det viser endnu engang den nye trend fra de senere par år med at man fejer lortet ind under gulvtæppet og gemmer ligene i skabene... så
-
man kan fremvise fine resultater... og så engang hvert 5.år tager man hele skraldet som "engangsomkostninger"...
-
voila.... den nye form for kreativ bogføring... helt legalt.
-
og så kan man både blive belønnet for de gode år og så også få en bonus for at have ryddet op i det hele.
-
belønnet for gode år!? De er fandenbankemig skarpe hos
DSB -
er der nogen, der efterhånden kan finde ud af Pandora?
-
når der ved hvor man kan finde charts hvor man kan bruge Average True Range?
-
VWS falder med over 4% der er godt nok nogen som gerne vil ud
-
Måske var VWS Marts mdr joker aktie men den er sgu også faldet godt tilbage.
-
ja, det føles godt både at gå glip af stigning op, og en short position ned i VWS..
-
S&P nedjustering af USA's kreditværdighed....
-
well - under observation med negativ outlook
-
BenAnkerJørgensen er ved at køre USA i grøften
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind