Aktiesnakken — April 2011
-
Pandora har haft temmelig meget modvind på det sidst så tror vi slutter dagen omkring de 8%
-
heldigt man ikke fik smidt pandora i luk i fredags så

-
hvad sker der i det gamle capinordic.den stiger igen idag.
-
ja det ser mærkeligt ud, måske ved nogen noget, det ville ikke være første gang i den type aktier
-
fyrstelige 10.000 kr
-
dog bedre end i fredags da der til at starte med blev handlet for for 15kr på 0,90... der sendte den 75% op
-
hvis ikke det er manipulation så ved jeg ikke
-
Hvad med athena - stiger 37,5% på at der er købt 5 stk på udbud siden..
-
De forskellige index faldt pludeselig drastisk, dax ned på - 0,86 fra - 0,12
-
et eller andet er der galt dax var i -1,04 % fra næsten plus, var det mon et nyt jordskælv?
-
jeg troede sgu ikke at der var så meget gas i Pandora i dag men skønt at se 15,13% det er sgu da ok
-
ja men det er også lidt af en opjustering. Faktisk imponerende
-
den seneste uge er der "dumpet" aktier for i hvert fald 250mio kr....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
