Aktiesnakken — April 2011
-
har haft tv-delen på sin to-do liste! så fik vi lige trukket direktørens ansvarsområde ned på et niveau vi alle forstår
-
man ser det for sig. 1. Opkøb af asiatisk konkurrent 2. vasketøj 3. apoteket 4. Skil sig af med tv produktion i selskabet
-
ja de er blevet smadret totalt af samsung og sony
-
Den 28. marts meldte Philips så om tab på tv-divisionen på 100-200 mio. euro i første kvartal, hvilket trykkede aktien knap 2 pct.
-
Philips skrev i marts, at den del af forretningen var ramt af et stort prispres, men at der var lavet tiltag for at modvirke det.
-
Philips oplyste videre, at højeste prioritet hos selskabet er at gøre tv-divisionen profitabel, hvilket ikke ventes at ske i 2011
-
ja det er i høj grad et testamente på Europæisk industri prododuktion
-
europa er færdig. vi gider ikke arbejde. ligningen er simpel ikke kompleks
-
-
super nyhed for ALK
-
Conner, vi er ikke hurtigere eller smartere desværre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
-tildeles-tilskud-i-Danmark