Aktiesnakken — April 2011
-
du mangler largecap, ser lidt for risky ud, og du mangler 4 aktier til
-
og så har du meget skandinavisk også
-
jeg er også en meget risky type

-
hvad er der af large cap ?
-
der kunne være ds norden
-
så mener jeg også enhver portefølje med respekt for sig selv skal have noget energi/infrastruktur
-
det kunne være være vivendi,hafslund eller fortum
-
ok, skal se på det..kender du nattopharma ?
-
nej
-
hvad laver de
-
k2 vitamin som Hegu har erfaring med
-
er høj risiko, men er EU har støtte et af deres studier med 17 mio NOK, aftale med danisco, og en mager aftale med en ledende aktør på det
-
europæiske marked..omfattende patenter i EU og mcap = 60 millioner
-
får granted 2 meget vigtige patenter indenfor 2 måneder
-
Sælger varemærke MenaQ7 som er klar det ledende brand
-
prøv og søg på det..
-
ejede MGP diagnostics, som blev solgt for en slik til en andet selskab af et bestyrelsesmedlem..dette skabte mega splid hvilket har fået..
-
aktien til at falde..der er senest mellem fuldstændigt udskiftet med meget kompetente folk...
-
bag udskiftningen er milliardæren Anders Udden som købte tidligere CEO ud i kurs 3..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind