men parken er en lidt special case. Der kunne godt være noget værdi i den.
Er der nogle nyheder der har forbigået mig angående Topo ? Har ikke helt snuppet hvorfor den er røget så langt ned
Ja helt enig ... - Vil gerne se hvad dette år kommer til at byde på for Lalandia og FitnessDK
Well - altså deres nidkærhed i andre sammenhæng taget i betragtning så ville det kun være rimeligt - men det tør de garanteret ikke - de
Men nogle af de ansatte i fitnessDK virker inkompetente. Jeg skulle forhandle noget firma aftale med dem men de afslog - nu har
rammer altfor mange - og bliver upopulære - så hellere noget smalt der ikke rammer så mange
jeg forhandlet en aftale med FitnessWorld - de har fået 400 nye kunder.
FitnessDK syntes deres priser var så fine at de slet ikke gad forhandle med mig - vi kunne bare melde os normalt ind ... Plus jeg fik mail
flere forskellige
Nej de har fået tilgang på ca. 325 - 75 var allerede medlemmer.
hvis man ikke kan lide nye kunder skal man prøve at undvære dem i 3 måneder
nå jeg vil trække stikket. Godnat
Ville da mene at FitnessDK burde prøve at hive så mange som muligt ind i forhold til de markedsandele de har tabt i FW
Godnat
det går ufatteligt dårligt for fitnessdk sammenlignet med fitnessworld
Ja ligepræcis - og undrer mig ikke efter mit korte bekendtskab med deres firma salgs afdeling
Nå godnat folkens
natter, ser film nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind