Aktiesnakken — April 2011
-
av ja biop.Reported revenue up by 26% to DKK 92.4 million for
the quarter
·Organic growth of 24% in constant currency -
ges, månedsrapport ude... no news, bortset fra at de er igang med at rejse den første mølle på cagliari 2....
-
Vestas forsætter også sin nedtur... er det 30% op og så 30% ned
-
de har samarbejdsproblemer gobe.... Spar Faaborg kan ikke stave til den nye banks navn... så er det nok svært at bygge en forretning op med
-
dem........ "Bank Byn".
-
de har endda lavet den i den engelske version også.... hvordan kan det ske? eller hvad er sandsynligheden for det? medmindre de bruger
-
google translate....
-
Der er gået udbytte fra Sampo i dag på 1,15€..
-
-
Den yngre hane var vild med ideen, da den ikke regnede det for noget problem at løbe hurtigere end den gamle hane.
Løbet startede og den gamle hane lagde ud med et fuldstændig vanvittigt tempo. Den yngre hane lagde sig i baghjulet for der var jo mang
-
hahah
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- har fået i pensionsdepoterne men ikke i frie midler (nordea)