Aktiesnakken — April 2011
-
hun kender gælden men tænker ikke over den
-
haha - dolph til statsminister: Pøbelen tager altid fejl. Det ved alle! De elsker Peter Mygind - og ostepops. Folket må aldrig komme til ord
-
det er lige for at jeg hellere vil se det end fodbld
-
forbrugslån for små 800K
-
og bor til leje
-
de har slået hjernen fra i de sidste 7 år siger konsulenten polemisk og de siger i kor. Det er nok ikke helt ved siden af
-
dolph siger til den situation: Kan I huske den franske revolution? De indså, at der var nogle mennesker, hvis hoveder og kroppe ikke nødvend
-
hende her er sgu skrap, den nye vært.
-
nødvendigvis behøvede at hænge sammen!!!
-
hun optager lånene uden om ham for at få hans opmærksomhed hahahahaha
-
det er simpelthen fantastisk
-
og manden er den mest flegmatiske person nogensinde
-
det er helt grotesk og nu trøster han hende!
-
Aka. den samme grund til at jeg bevidst pisser på toiletbrættet. Jeg elsker opmærksomheden.
-
hahaha Jaffa.
-
måske de skulle overveje Dolph som vært:
-
Farvel og tak for i dag. Og så kan I bare ringe, hvis I har brug for at blive skubbet ud over en klippeskrænt
-
det er intet håb
-
der er nogen individer, der ikke bidrager positivt til vores genmasse (eget citat)
-
haha - dolph er ikke bare filosof - han er også økonom langt forud for sin tid:
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind