Aktiesnakken — April 2011
-
jeg kan heldigvis ikke se tv3 - men det er sgu også rigeligt med Løkke og Helle, der konkurrere om at bruge over 30% af gdp på offentlig frå
-
ds
-
der er en her der har fastholdt sit forbrug selvom hun er blevet arbejdsløshed
-
det er mandens skyld fordi han ikke har holdt hende tilbage
-
ellers kan hun efter eget udsagn ikke lære bare at bruge pengene
-
hun skal have en mand, der kan "styre hende" - verdens dårligste undskyldning for at opføre sig dårligt
-
jeg har en patenteret pædagogisk metode bygget på kontant empiri, der med garanti nok skal kurere problemet i rekordfart
-
hun er offer - det forståes - det er jo vores alles undskyldning
-
jeg synes altid du ender med at blive voldelig

-
og så er der betragtelige synergier over til den lokale tandlæge
-
jeg er løsningsorienteret
-
du er sygdommen OG kuren. Det plejer ellers kun at være religioner der har den opskrift
-
DU er en af den slags mænd som får menstruation, og nu er det DIN tur til en extreme makeover kaldet Død Ved Kølle!!!
-
hahahaha
-
Er det Ålborg?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind