Aktiesnakken — April 2011
-
Den slags aftaler er trods alt meget, meget lille på royalties/milestones så det betyder som sådan ikke det store for exiqon
-
men pointn er at det er exiqons patenter og de derfor ikke kan komme ud i en situation hvor de skal betale til Santaris
-
cimber har det generelt ret dårligt. De bliver tævet af Norwegian
-
de har varslet en emission mere ikke?
-
jo det mener jeg
-
-
3årigt 300mio egenkapitaltilsagn fra en stor fond (hedge fond?) er planen.... market cap idag er 98 mio
-
så kan vi ligesom se hvor det bærer henad med de eksisterende aktionærers ejerandel
-
viiiildt...... jyske bank har fjernet neuro fra deres købs anbefaling http://npinvestor.dk/nyheder/fem-vindere-og-tabere-fra-jyske-bank-2-ae
-
-
deres historik er jo ikke pæn.... men alting har jo en ende.... så er det bare hvad der sker for cimber
-
casen hvis man skal se positivt er vel at de i løbet af 2-3år enten bliver profitable eller også solgt til et større luftfartsselskab...
-
Benny jeg måtte også loige ind at læse noterne igen. Og det er jo et større beløb end jeg troede. 100 mio begge veje
-
Men det er som sagt Santaris der da de blev stiftet fik licens til at bruge Exiqon teknologi til at opbygge deres platform. Så kan på ingen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind