Aktiesnakken — Marts 2011
-
Jeg skulle nok ikke have byttet mine Vestas ud med Norden...hmmm
-
dnord: salg af 6 handysize bliver ikke til noget http://www.proinvestor.com/aktienyt/540919/Betinget-salgsaftale-gennemfoeres-ikke
-
ja clean energy får nok en general opmarch ihvertfald på a-kraft frygt
-
vindenergi kan ikke erstatte a-kraft
-
det er nok ikke det rationelle, men derimod den ændrede overordnede makrofortælling der ændrer sig
-
Det vil kun være fedt at kunne få A-kraft væk.. men prøv lige at overtale Obama om det.
-
efter japan så forandrer sig diskursen
-
ihvertfald de næste 6 måneder
-
det kommer til at drive clean tech up
-
WVS er steget næste 30% siden ulykke i Japan.. Så det har helt klart haft en invirkning i kursen..
-
så kan vi jo altid tale det fundamentale bagefter Rune

-
Jeg mener nu at kursen er meget reel på Vestas, og måske i overkanten af oversolgt.
-
helt enig kroghet, men man skal aldrig lege med politikere, de kan finde på noget pludseligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind