Aktiesnakken — Marts 2011
-
uptake på arzerra fejler absolut intet! og royalty falder direkte ned på bundlinien. Deres burn er stort. De skal gøre noget ved det.
-
I tager 100% fejl på arzerra
-
fortsat god aften til jer alle sammen.
-
man kan slet ikke tale om stagnerende salg. Vi er gang med udrulning og penetration og det tager tid
-
fordi sådan så uptake også ud for rituxian ud også
-
HRmunk det er genmabs forventninger på 80 ikke mine
-
og jeg tror i al beskedenhed at jeg ramte genmab ret godt i 2010
-
nu er det dejlige jo at vi har PI til at kigge hinanden efter i sømmene. -145 på drift og 60 mill arzerra. Det tror jeg godt jeg kan stå på
-
men hvis du refererer til kursudviklingen så har du selvfølgelig ret.
-
og jeg guidede arzerra fra q1 2010 såvidt jeg husker
-
men for at knytte an til 22:58. Jeg har aldrig været mindre nervøs for genmab end idag og derfor har jeg også flere genmab aktier end jeg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind