Aktiesnakken — Marts 2011
-
men iøvrigt er der få der forstår risk/reward bedre end pokerspillere
-
tak for den jobono
-
den her er lidt fræk
-
Vi vurderer endvidere, at den milde bivirkningsprofil set med Huntexil kan forklares ved stoffets ringe terapeutiske effek
t -
Ja,men det er jo noget vrøvl!
-
Han mener jo virkelig at det overhovedet ikke kommer på markedet ?Hvilket vi har diskuteret i debatten indgående før !
-
Det utrolige med Aaboe er at. Uden at ha ret i sag, får han næsten ret alligevel?
-
Personligt vurderer jeg nu at de er nød til at tage i med krafttag NU
-
Nej ikke,på FDA,men investorerne som vil se kapital til videre drift,derfor aftaler eller salg af tilknyttede virksomheder
-
Ja,det bliver uden tvivel rutchebanen derudaf......puuha
-
hav en plan for imorgen og eksekver den
-
Jeg var en af de få med køb i luk,som blev ekspederet 4 sek. !! Før luk i 64,- fy for pokker

-
hej hya
-
hvordan går det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind