Aktiesnakken — Marts 2011
-
-
der ligger 60k til salg på 7 så der er nok at tage af endnu. Kurs 7 = market cap 28mio kr.. forventet resultat er 4-5mio iår
-
ebitda 12-14 mio og res før skat på 4-6mio er den præcise forventning
-
hey
-
kan se i diskutere athena ?
-
Ja, det ser sku meget godt ud
-
har du noget på den?
-
masser

-
har skrevet uttalige indlæg på EI og snakker tit med administerende direktør på mail..
-
forventer at blive rykket op på OMX i år..
-
lever op til næsten alle krav pånær at der er for få aktionærer..
-
ved opkøb kan de få utrolige synergieffekter.. deres kapacitet er enorm..1500 kvm plads i den gamle nationalbank 10 under jorden og yderlige
-
plads til 5000 servere i deres nye domicil
-
insidere har købt heftigt op og mener selv aktien burde ligge i kurs 15 og stadig være attraktivt prissat..
-
tror på en lille opjustering mere næste kvartal
-
vi har et IT arrangement i april. De burde gå med der!
-
skal jeg spørge om..Direktøren virker meget kompetent med bl.a. MBA og en række andre uddannelser..
-
hvordan tilmelder de sig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind