Aktiesnakken — Marts 2011
-
"Xella yudnytter situationen til at fortælle kunderne at det ikke kan betale sig at købe hos HH, da de er ved at blive overtaget af Xella"
-
haha-syret argument
-
Med Xella som det fortsættende selskab. Således har Xella
tidligere lokket Bygma ud af hænderne på HH -
Selvtilliden fejler ikke..
-
Der lægges op til at myndighederne vil anlægge en bredere markedsdefinition end bare gasbetonmarkedet i deres behandling af sagen,
-
hvilket vil øge sandsynligheden markant for et positiv syn på Xella's overtagelse af HH.
-
Handelsbanken vurderer Xella pønser på et bud i niveauet 75-80 kr.
-
Måske det alligevel er ved at være tid igen..
-
Buy on rumour,
sell on the fact -
dfds sælger havnerundfarten
-
Salgsprisen for aktierne er
aftalt til DKK 110 mio.Salget medfører en avance på ca. DKK 80 mio., som indregnes i 2011 under
Særlige po -
endnu en dag hvor BAVA bare skal i hullet.. av av
-
Hørt ude i byen: Pas på med Salling Bank, idet de har finansieret en del landmænds køb af aktier i Scan Energy
-
Bliver spændende når der kommer regnskab fra den kant... Det blive endnu et kæmpe underskud
-
brøndby - har du læst hvad AU siger omkring bava?
-
fø nede med 14,29%
-
føj
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
