Aktiesnakken — Marts 2011
-
Tja, han havde jo nok intet andet valg... og ja, trist historie
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/abramovich-vil-have-don-oe-i-fck den historie vil ikke dø
-
Mon derfor Korsgaard samler op i dag?
-
Erik Skærbæk købte også yderligere op i sidste uge..
-
Xella stjæler kunder fra HH jf. dagens udgave af børsen..
-
"Xella yudnytter situationen til at fortælle kunderne at det ikke kan betale sig at købe hos HH, da de er ved at blive overtaget af Xella"
-
haha-syret argument
-
Med Xella som det fortsættende selskab. Således har Xella
tidligere lokket Bygma ud af hænderne på HH -
Selvtilliden fejler ikke..
-
Der lægges op til at myndighederne vil anlægge en bredere markedsdefinition end bare gasbetonmarkedet i deres behandling af sagen,
-
hvilket vil øge sandsynligheden markant for et positiv syn på Xella's overtagelse af HH.
-
Handelsbanken vurderer Xella pønser på et bud i niveauet 75-80 kr.
-
Måske det alligevel er ved at være tid igen..
-
Buy on rumour,
sell on the fact -
dfds sælger havnerundfarten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind