det kunne det sagtens betyde. skægt nok også den første tanke jeg havde i mit syge aktiehoved
Ja...og US steg sidst på dagen pga de kommercielle muligheder i forbindelse med genopbygningen.
Hvordan kan der være tvivl om hvad der var i den bygning der eksploderede ?
og hvad skulle problemet være med at få rigget nogen dieselgeneratorer op til kølingen ?
men virker da også lidt utroligt at der ikke er en plan c?
ja - men de har haft over 24 timer til det
De har vist haft nok at se til på samtlige fronter.
banalt problem - selv i den situation at skaffe nødstrøm
Aka, kan man læse med på proinvestor.se med dk brugernavn/password eller er de to sites adskildte mht. adgang?
Underligt, at man overhovedet kan finde på at bygge a-kraftværker i Japan!
iflg Wiki kørte generatorerne 1 time derefter havde de batterier til 8 timer og det burde selv under de vilkår være nok til at skaffe strøm.
Japan er ikke noget velegnet sted til reaktorer, det gælder også Kina.
jeg er desværre enig, men det betyder at problemet er et andet ?
min rædsel ville være nedbrud af kølingen ved at rørene er revet over
hvorfor skulle US flyve kølemiddel til Japan ? Der er da vand nok i Japan
Tror ikke nogen af os kan forestille sig hvad de er op i mod i Japan - 8.9 på richter er uden for vores opfattelsesevne...
Det er kolonorme kræfter der slippes løs og det kan man bare ikke altid forebygge sig fra..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind