Aktiesnakken — Marts 2011
-
mht. bava, mange små handler på 100.000 kr. og deromkring, men specielt 2 større handler trækker interesse
-
en på 22.000 styk og en på 65.000 styk. det vil vi nok se flere af.
-
det kan være asger som samler kræfter til en emission, eller en anden større aktionær.
-
nu er kursen så ca. 145, og jeg spåede ca. 120 igår som en støtte de næste par dage, den holder måske ikke engang
-
hvis man ser på handelsaktiviteten
-
det ser nemlig ud som om der er placeret støtter på 500 stk aktier med 1/2 kurspoint på vej ned, som brydes og brydes
-
weekenden skal der ikke komme for meget negativ omtale før 120 er brudt på mandag/tirsdag.
-
og jo lavere kurs, jo større udvanding, og jo flere penge skal man have op af lommen til emissionen
-
det ligner en kurs omkring 1:1 altså 50 procent udvanding, for at få 750 mio ind, men med lidt penge for t-retterne, så værdien er 2 mia. ef
-
måske op til 2,8 mia.
-
efter emissionen
-
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1517393.ece , det kan ende rent galt
-
we're fucked if we do - and we're fucked if we don't
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind