Aktiesnakken — Marts 2011
-
Gennemsnit ca 54,4 eller ;-). Enligt DIF køb
-
Det gælder om at ha is i mavsen,eller ?nu falder den

-
Ellers er der Neur til 77,5 og LCP til 1,20 der må være udsalg for tiden
-
det er da en fin strategi når man ser på hvor let man kan sælge produktet, hvis det blot virker. Det er jo ikke hovedpinepiller, men et
-
produkt som er u ikt og med høj fortjeneste og få kunder.
-
alt er for billigt når king er cash. undtagen rovsing.
-
mon der er røget nogle vindmøller i svinget mht. tsumanien i japan? og vil der ryge flere?
-
det ser jo voldsomt ud, så kan havmøller klare en bølge?
-
mht. bava, mange små handler på 100.000 kr. og deromkring, men specielt 2 større handler trækker interesse
-
en på 22.000 styk og en på 65.000 styk. det vil vi nok se flere af.
-
det kan være asger som samler kræfter til en emission, eller en anden større aktionær.
-
nu er kursen så ca. 145, og jeg spåede ca. 120 igår som en støtte de næste par dage, den holder måske ikke engang
-
hvis man ser på handelsaktiviteten
-
det ser nemlig ud som om der er placeret støtter på 500 stk aktier med 1/2 kurspoint på vej ned, som brydes og brydes
-
weekenden skal der ikke komme for meget negativ omtale før 120 er brudt på mandag/tirsdag.
-
og jo lavere kurs, jo større udvanding, og jo flere penge skal man have op af lommen til emissionen
-
det ligner en kurs omkring 1:1 altså 50 procent udvanding, for at få 750 mio ind, men med lidt penge for t-retterne, så værdien er 2 mia. ef
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind