Aktiesnakken — Marts 2011
-
ja, bdi stiger pga mellemøsten står der her http://www.hegnar.no/bors/shipping/article570384.ece
-
Jeg har heldigvis ikke Torm, der var ellers nyt fra vws, men de falder som resten..hmm men de falder nok ikke "om".
-
Gennemsnit ca 54,4 eller ;-). Enligt DIF køb
-
Det gælder om at ha is i mavsen,eller ?nu falder den

-
Ellers er der Neur til 77,5 og LCP til 1,20 der må være udsalg for tiden
-
det er da en fin strategi når man ser på hvor let man kan sælge produktet, hvis det blot virker. Det er jo ikke hovedpinepiller, men et
-
produkt som er u ikt og med høj fortjeneste og få kunder.
-
alt er for billigt når king er cash. undtagen rovsing.
-
mon der er røget nogle vindmøller i svinget mht. tsumanien i japan? og vil der ryge flere?
-
det ser jo voldsomt ud, så kan havmøller klare en bølge?
-
mht. bava, mange små handler på 100.000 kr. og deromkring, men specielt 2 større handler trækker interesse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind