aka - HH auvs .... - hvor er argumentet for at brænder en kvart mia af når man bydes 67. Nu må max bud vel blive 85 så
nogle der vil være med på en gætter vedr strikekursen i ISS. Jeg regner med 115-120.....
Mit bud er 120 vi får se. Imorgen fortæller de så hvilken fantastisk success/failure udbuddet har været.....
og går M i minus på denne bliver året godt nok symptomatisk
Demos varslet i SA efter f-bønnen + masser af andre steder. 2. Grækenland? 3. EU lederes slagsmål i weekenden kommer. 4. Kina-tal varsler
dårligt nyt. 5. US-underskud større.- Arbejdsløshed langt mindre. 6. Bank-stresstest 7. Vi har haft to års udafbrudt optur. 8. Markedet har
mistillid til hele biotek-sektoren nu. 9. Gaddaffi ser ud til at vinde = vestens ledere får problem. 10. Ja hvad nu?
Get ready for "flash-crash"?
Masha få et liv med indhold ,+ indhold
I den biks jeg arbejder kan vi ikke fremstille nok ALT bliver revet væk og vi sælger til hele verden det eneste problem er underkomponenter
no way - fyr jeres indkøber
der er ikke noget på hylderne nogen steder i verden og så lige at råvarepriserne er steget en hel del, samt mangel på råvare
nå - priserne er for høje i forhold til det I får for varerne - det er noget andet - helt andet
Så sætter I bare priserne op ¨så det bliver rentabelt igen - så er det problem løst
pt er der ikke nok stål til lev. og elektronik komp.
priserne er ikke for høje men mængden til lev.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind