Aktiesnakken — Marts 2011
-
er vi igang?
-
det er vel upfront betaling fra sppi der ødelægger billedet?
-
pausen-musak stadig
-
så er vi igang
-
cfo'en på allerede med tallene... side 5 og frem
-
mange ressourcer brugt på at opbygge marketing og sales organization
-
tilbage til ceo...side 6 highlights
-
så er det side 10 med news flow i 2011
-
1h 2011 vil der blive meddelt om udfaldet af de regulatoriske diskussioner om huntexil med både FDA og EMEA
-
så er det Q&A allerede
-
et spgm fra edison investment: have you had any form of feedback fra regulators vedr. huntexil.
-
vi har ikke haft nogen direkte discussions med dem endnu.
-
det er vedr. FDA..... emea har ikke besluttet endnu om de vil "mødes face to face"
-
our primary objective er at tage huntexil til markedet selv.
-
vi foretrækker en non-partnering strategy
-
seridopidine og ordipidine er rykket ind i 2h 2011... why? er der kommercielle grunde til det, såsom at afvente emea/fda diskussionerne om
-
huntexil..... svar: Nej, det er ikke noget vi har planlagt. Der har været et par ting der har gjort at det er blevet lidt forsinket.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
