Aktiesnakken — Marts 2011
-
-
martin gruppen en spids bedre end sædvanligt i schouw
-
ebit 450-525 mill!!!
-
Martin realiserede en omsætningsfremgang på 11% til 715 mio. kr. og en fremgang
i EBIT på 131 mio. kr., svarende til et negativt EBIT på 69 -
Insane.... -69mio stadig!
-
ja men det har været en øjebæ for det regnskab i 5+ år
-
BioMar har i november 2010 afhændet sin 50,7% ejerandel i Sjøtroll Havbruk.
Salget indbragte et nettoprovenu på 512 mio. kr. -
meget pænt nettoprovenue
-
Schouw & Co. forventer i 2011 at realisere en omsætningsfremgang på over 15%
til ca. 11 mia. kr. EBIT forventes at ligge i intervallet 450-525 mio. kr.,
hvilket svarer til en forbedring på 20-40% -
hvad ville en "normal" virksomhed med de nøgletal handle til? Næppe en K/I på 0,7 og market cap 3mia
-
nej, vi må nok have os nogen af dem
-
Er Mærsk blevet udlænding? http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/tre-danskere-blandt-verdens-rigeste/?id=38011082
-
Jag repeterar:TOPO: Gick verkligen kapitalförbränningen 2010 ner till 50 MDKK från 125 året innan?http://investor.topotarget.com/releasedeta
-
-
er vi igang?
-
det er vel upfront betaling fra sppi der ødelægger billedet?
-
pausen-musak stadig
-
så er vi igang
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
