Aktiesnakken — Februar 2011
-
Rent omsætningsmæssigt tæller ordre dog formentligt først i 2013
-
Biop det er blot for at du får lidt udfordringer i hverdagen.
-
protrade, max bank er risky. hvis de annoncerer emission så er det ned
-
hvis de annoncerer +20 mill i forventet overskud, er det stadig risky, da de nok annoncerer emission senere så.
-
men er det over 20 mill i forventet overskud, så er jeg klar til lidt play.
-
ja, og det bliver minus 35 mill for 2010, så det er forventningerne som godt kan overraske.
-
biop troede efterhånden ikke længere du kunne blive imponeret over mine kundskaber

-
12.05 kommer troldmanden med nyhed om vestas, 5 minutter efter kommer vestas med den
-
du giver os altså ikke særlig lang til at trade i troldmand, du skal stramme op
-
haha jeg skal gøre mit bedste AnalyseThat
-
retfærdigvis skal det dog siges det var som sædvanligt fristes man til at sige, coller der var først med nyheden kl 1157
-
jeg fandt blot PNE Winds egen meddelelse og knyttede et par kommentar til
-
ja, luk gruppen, eller omdøb den til daytrader-chat, en lounge er jo blot en ekstea dansk-gruppe.
-
hehe gid du må få rigtig mange store udfordringer i Skive....:-)
-
Uhh Skive, så er du tæt på min hjem egn
-
Bava ser noget tynd ud på køber siden..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind