Aktiesnakken — Februar 2011
-
Lars Kongsbak, virker som en mand med styr på tingene. En svær turnaround er ved at være lykkedes. Han kan være stolt
-
og jeg er ikke aktionær.....endnu....lovede mig selv at vente til q rapporten
-
det har så kostet en del....
-
jeg har en pæn lille sjat, fra for 13 måneder siden, og nu fylder den da lidt mere i procent kan jeg se.
-
Turn around er noget af det mental hårdeste for et management team. Det lyser ud af ansigtene på dem at de er lettede
-
hahah. Ja beklager. Vi har denne gang arbejdet med et nyt team af fotografer
-
ja, det er nok med i deres aktieindkøbsstrategi at i ikke må skrive positivt før de selv må købe.. he he.
-
så du er med i konspirationen, aka..
-
Jeg har som sagt ingen...men det har jeg efter regnskab
-
hvis jeg tror de fremlægger det de gør
-
det er en virksomhed jeg godt vil være aktionær i
-
(lad mig nu bare opdigte en konspiration om at exiqon stiger efter regnskab)
-
skal vi ikke tage og lave en oversigtsside for de store virksomheder i wikiform, så man har overblik over
-
vi kommer med nogle nye virksomhedssider i næste uge!
-
f.eks. mærsk, genmab, osv. altså så man let kan se hvad de ejer, har gang i osv.
-
men hvad mon resten af aktionærerne siger til den kommende med aktionær?
-
ok, så er jeg jo bagefter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind