Aktiesnakken — Februar 2011
-
mon de har booket lokalerne

-
de har lidt over 10.000 enheder bogført til 4,5mia så nogen helt lille bolsjebutik er det ikke.
-
Bogført værdi er baseret på 6,75% afkastkrav står der så helt oppustet kan de ikke være
-
men der skal nok 3-5-7 års heftig sanering og renovering til førend det bliver en god salgsvare
-
nej 6,75 er godt det var 5,25-5,50 hos amager
-
men så kan man også godt se casen.... hvis der kommer lidt lejestignigner og saneringer og porteføljen kan sælges til afkast 5% måske?
-
Det er jo trods alt boliger. 4,5mia kroners ejd. der skal smækkes op i værdi og gælden på 3-3½ mia er jo fast
-
så de potentielle 2-3-4mia gevinst går lige til aktionærerne

-
som har market cap på 100mio kr pt. Sådan kan man drømme.
-
...og der blev helt stille

-
undskyld Biop....
-
det starter 21:34 masha
-
17/2 21:34
af akademikeren tower udsætter http://www.proinvestor.com/aktienyt/532979/Selskabsmeddelelse-nr.-6--2011---Udsaettelse-af-fort
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
hvorfor ikke starte indlæg med et hint til papiret