Aktiesnakken — Februar 2011
-
-
tror ikke de 13 mia kommer iss til gode. de går til ejerne
-
men 45 mia for 1 mio. arbejdere, det er jo billigere end microsoft og med 30 gange flere medarbejdere...he he.
-
begge bekæmper bakterier.
-
5-600k er der nu kun

-
80000 per medarbejder? det er vel ikke så galt? Og dog.
-
er det pr fultidsstilling med arbejde ?
-
ja, og med 74mia i omsætning giver det så 130-150k lav margin omsætningskroner per medarbejder.
-
set med danske forhold, ja.
-
men hvor er markedet, og prisniveauet...
-
hvornår lukker fields tror i?
-
er det horsens, der også har en ulovlig bilka?
-
ok, så må apm aktien blive berørt.
-
eller blev den lovliggjort? det kan jeg ikk elige huske
-
jesper, jeg vat selv ved at skrive kl 20, men mente der lige skulle en pause til for at i forstod dobbeltheden.
-
jeg tror ikke den lukkes, ligesom horsens også blot kærer videre uanset.
-
der kan man tale om at retsvæsenet har spillet fallit, og de stores muskler er større
en ret.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind