Og jeg ved intet, er her for at lære lidt...
Sådan en Thailans tur har masser af altruisme, og burde være fradragsberettiget
ok - jeg købte mine første aktier da jeg var 11 år. Men når man er 18 skal man investere i uddannelse uddannelse og uddannelse.
dernæst skal man investere i sin bolig og undgå gæld, der ikke er relateret til varige goder - især.
Kender ikke din økonomi jenga, men det forekommer godt nok tidligt at kaste sig ud i aktier
Har man stadig penge er du inde på noget af det rigtige -
Hvad laver du ? gymnasium ? læreplads ?
Okay... Uddannelse, det bliver selfølig 1ste prioritet...
Du får aldrig nemmere ved at lære noget end nu - der er ingen der kan tage det fra dig og du kan ihvertfald for visse uddannelser tage det
med dig til et andet sted - land.
Fint med gymnasium - har du tænkt videre ?
En gang var der en der spurgte mig; "hvad er penge?" jeg Kunne ik svare ham...
Det kan jeg godt - det er et betalingsmiddel.
Det er et universelt betalingsmiddel garanteret af staten - alle accepterer det og derfor fremmer det omsætningen
Liggende under hovedpuden er det opsatte forbrugsmuligheder - jeg tjente 2 kr. idag brugte kun den ene og gemte den anden til en anden dag.
Jeg skal sove, godnat allesammen... Jeg kommer sikkert tilbage!
Men hvad skal du efter gymnasium ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind