Aktiesnakken — Februar 2011
-
stor ejendomsvirksomhed i 2009 holdt 3 måneder og blev lånt 300 mill
-
Sydbank og Spar Nord er interesseret i de sunde dele af AMA
-
Det er er finanstilsynets opfattelse at der er sket en forværring på 1-2 mia siden Juli 2011
-
ingen eksterne vurderinger af ejendomme
-
nu spørgsmål...
-
gud ved om Jeudan scooper nogle af ejendommene
-
afkastkravet på ejendommene er gjort mindre og sellv da er der altså tab
-
Hove: meget trængte til at blive afdækket
-
akademikeren, tak for svar
-
Hove er ikke så bevidst om kameraet. Han sidder nervøst på stolen
-
fmd: der står nærmest i prospektet at man ikke skal tegne aktier!!!
-
tabet bliver større end 3 mia
-
når banken er konkurs
-
selv med going concern kan man nedskrive en 1 mia.
-
25 største nedskrivning giver 2,6 mia
-
Niels Heering tackler det super kompetent, men det udestår om de har lukket banken ned for aktionærernes penge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind