Aktiesnakken — Februar 2011
-
bankpakke 3 løsning
-
amagerbanken er opløst og den nye bank kører
-
600-700 kunder berøres
-
resten kører videre
-
simple kreditorer rammes, samt statens kernehybridkapital
-
og aktionærerne mister alt
-
hele den nye bestyrelse fortsætter....
-
er der nogen her, der kan forklare mig hvad kernehybrid dækker over?
-
der er ca 600 mill fordelt på 700 kunder der kan risikere at være tabt uden for indskydergarantien
-
delan...det var konvertibel lån som følge af de statsgaranterede lån
-
de vasker totalt hænder
-
defacto lyder det som en aktionær betalt nedlukning af Amager foretaget af FS
-
nu spørges der til de 75 kunder
-
som har drevet amagerbanken i sænk
-
stor ejendomsvirksomhed i 2009 holdt 3 måneder og blev lånt 300 mill
-
Sydbank og Spar Nord er interesseret i de sunde dele af AMA
-
Det er er finanstilsynets opfattelse at der er sket en forværring på 1-2 mia siden Juli 2011
-
ingen eksterne vurderinger af ejendomme
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind