Aktiesnakken — Februar 2011
-
næ, jeg tror regnskaberne bliver som forventet, det er kursen jeg er bange for
-
så jeg sælger lidt imorgen ned til kurs 22 og afventer genkøb
-
jeg tænker lidt over at ne nielsen forudsagde krakket
-
gud ved om de har oplyst alt i det prospekt
-
det bliver et nervøst marked så de næste par dage vil pilen være ned - mange skal bruge cash de næste par måneder, og 115000 kunder får kun
-
en næse og en rentestigning
-
hvordan kan et direktør skifte fører til så markant en nedskrivning efter 2 år med emssionner og garantier
-
den er nedskrevet ihjel, af overforsigtige personer med finansiel stabilitet i førersædet
-
tror Ree kommer på banen i morgen og skælder dem ud
-
ja, de har taget føresædet og blot lukket den, efter lige at få dækket vennerne ind, og efter at have
-
snuppet 1,3 mia fra nye investorer
-
finansiel stabilitet bør bøde for dette, og selvf. en minister...hej brian, velkommen på forsiden.
-
brian mikkelsen kunne have reddet den, lene espersen kunne for et år siden, de tænker ikke på de 10.000 arbejdsløse det giver
-
bestyrelsen er jo fs p.t.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind