Aktiesnakken — Januar 2011
-
Ja der er problemer med fragtrater og konkurser, og jeg har 400 Norden, man skal vel ikke have alt et sted
-
Dette er måske ikke bunden for Norden, men fra et fundamentalt synspunkt er den ikke helt skæv.. Cash is King..
-
Mit underskud incl kurtage er 43.290 på vws, så jeg skal lave mange Gobe-manøvre for at få pengene hjem
-
Havde jeg beholdt de 300 til 304,5 og intet gjort ville jeg kun være nede med 34.050
-
Det er for at sige at Turin har ret
-
I kunne jo give mig et par stra
tegier -
SL SL SL
-
Siger ham der hvor vws selv løb fra ham..
-
lav en teknisk analyse af aktien .. sæt dit SL højt .. tager du fejl og aktien falde .. så kommer du hurtigt ud
-
der er sgu altid en bund længere nede...
-
hør lige nybegynderen her ...
-
Og så den vigtigste, køb ikke faldende knive, for de bliver "altid"
billigere.. -
tsu vælter op i canada
http://www.advfn.com/p.php?pid=staticchart&s=TX^TSU&p=0&t=6&dm=1&vol=1&cb=1131116126
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind