Aktiesnakken — Januar 2011
-
Er der iøvrigt nogen der ved hvor jeg kan skaffe Lars tvedes Børshandels psykologi (dansk udgave) den er udsoglt overalt, brugt eller ny.
-
Det har jeg også, nu får vi se om det var klogt.
-
Det bliver vist ikke idag;)
-
Næh.. nu stiger den videre
-
kul priserne stiger igen igen
-
hvad er egentligt dynamikken i form til kultransport. Det må alt andet lige øger profitabiliteten i at sejler kul rundt
-
men er det noget der overhovedet kan regnes på. Har BDI korrelation med olie (udgift) og kul (indtægt)?
-
ja aka- mener også det er sådan.... altså at det pludselig så kan betale sig at hente kul længere væk end normalt.
-
ergo flere skibsdage
-
det kunne være et fedt regneark at have. Hvis vi kunne forudsige BDI!
-
mon ikke diverse ph.d'ere og matematikere hos shippinghusene og forskellige i-banker har prøvet det stunt

-
det er oversvømmelserne i australien der driver kul op
-
ph.d.'ere i shipping huse? Tiderne har dælme ændret sig siden jeg slog mine folder i befragtningens skumle verden
-
PI har samlet set en større del af intelligensia og praktisk erfaring samlet. Yes WE CAN!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind