Aktiesnakken — Januar 2011
-
jeg køber udelukket ud fra "kurven" og dens tendens.... teknisk analyse.. jeg ser på gennemsnitlige fald osv...
-
en rød ? .. mange .. haha
-
he he
-
så har du sikkert allerede tjent lidt hvis du kun har gået efter TA
-
meget lidt .. men jo jo .. der er da et lille plus ...
-
i det store hele...
-
men jeg er jo lige begyndt ..
.. jeg har vel handlet i 2 måneder... -
hvilken platform handler du fra?
-
nordea´s online investering
-
den fungere sikkert ok, når du ikke har brug for at trade hver dag..
-
jeg har brug for at trade hver dag .. haha .. hvis jeg havde været vågen i dag .. ville jeg havde undgået auriga -7,28 ...
-
men møder .. satans møder...
-
oveervejde selv at købe auriga da den var i kurs 100 men er nu glad nok for at jeg ikke gjorde det...
-
og folk bliver sure når man sidder med sin labtop og kigger aktier i mens man har møde ...ååhh folk forstår heller ikke afhængighed
-
he he det kender jeg også godt...
-
jeg skal have solgt ud .. jeg har for meget i min portefølje .. starte lidt mindre du ved .. og bygge langsomt op .. learn the game..
-
jeg har egentligt slettet auriga fra min overvågningsliste efter jeg ikke ser det store potentiale i aktien..
-
men min køb knap sad fast .. jamen hvad skal man så gøre.. ???
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind