Aktiesnakken — Januar 2011
-
jeg har det lidt på samme måde...
-
nå men, det kan være man bare skal købe flere potten så, det ved man i hvert fald hvad er...
-
er han lige så sjov IRL som på tv
-
aaah jeg troede at du havde mødt ham på ferien..
-
er her nogen som skal over til biotech seminar?
-
skal ikke ... er kun hobbyinv. .. skal jo passe biksen også .. ellers er der ingen penge at smide på
aktier
-
Mister - jeg er selv hobbyinv. og det tror jeg mange er herinde som har et dagligt arbejde som skal passes.
-
jeg overvejer om jeg skal tager derover men der er sgu langt fra silkeborg til københavnstrup..
-
der er endnu længere fra aalborg

-
mister - hvad har du liggende i dit depot siden du kan have fuld hus i det røde felt?
-
BoB > hvad med du henter os ?? og kører os hjem igen ??
-
haha
-
rune > for en 600 k .. i diverse lorte aktier...
-
ååh hvad jeg har ..
-
600 k er nu også en slat.. men hvilke aktier hvis jeg må være så fræk at spørge
-
jeg har en del i sydban, sp group, danske, rocksource, electrolux, torm ...
-
sydbank
-
men hvad betyder en rød da når du sikkert er lang i de fleste aktier..
-
jeg køber udelukket ud fra "kurven" og dens tendens.... teknisk analyse.. jeg ser på gennemsnitlige fald osv...
-
en rød ? .. mange .. haha
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind