Aktiesnakken — Januar 2011
-
HAHAHA
-
hvad med dig BoB .. du har ikke købt genmab vel ? .. VEL ???
-
hvordan kan det man have en portefølje med 15 aktie som er komplet rød ..jeg mener .. bare en lille grøn aktie ..bare en ?!? en abe kunne
-
gøre det bedre end mig ...
-
hvad med dig Bob .. sig du lavede 10% +
i dag .... -
well .. stadig plus
.. og hvis du så siger at din portefølje værdi er 1 milliard .. well ... -
damn nice .. 10 % oppe på året .. og vi er en måned henne .. jamen jamen .. 120 på året ? ;D
-
kan jeg putte penge i dig i stedet for at jeg smider med væk selv ?? haha
-
hahaha .. super.. altså ..o m jeg fedter da af i dummer aktier .. eller om du får det sjovt for dem .. et fedt .. eller .. jeg skulle måske
-
selv brænde dem af ... hmmm en audi Q7 maybe ???
-
altså .. måske jeg skulle have holdt øje med auriga industries b .. come on .. -7,29 % ...
-
jeg ved det ikke...
-
godaften derude...
-
men jeg starter endnu et opkøbsrygte .. abramovich overvejer at købe både auriga og fck for 500 trillioner
-
aften
-
Mister- jeg kan læse mig til at du har haft en super dag på aktiemarkedet

-
Rune > hahahaha .. yeps ..
-
det er bare en af de dage...
-
hvis du skal købe GEN så kursen i hvert falde til det nu..
-
men som biop siger så sker der ting og sager i potten, som kommer til at overgå Gen på den korte bane
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind