Aktiesnakken — Januar 2011
-
den aktieskat på 0,5% i nævner måske kan komme, vil den mon også gælde HFT handlerne?
-
ja den er vel specielt rettet mod dem. En handel er en handel
-
det lyder jo som om der ku komme noget positivt ud af det så

-
der skal nok komme en masse snak om at det trækker likviditet ud af aktiehandlen
-
men en EU lov/skat ville jo nok ikke betyde ret meget for handler foretaget fra eks htf fra usa - skal vel en global aftale på plads så
-
HFT = mere likviditet, men en smart lille applikation der laver flere mio handler i minuttet og konsekvent tjener penge kan ikke andet end..
-
jeg har intet problem her?
-
suge
penge ud af markedet -
Jeg synes de skal forbyde de algoritme handler....jeg kan ikke se hvorfor vi skal tørres på matematikken. Det må være nok at vi ikke har
-
samme informationsmængde
-
helt enig
-
og hvis en hft computer har en trackrecord på overskud hver uge i over 3 år, så er der jo ingen risko og læner sig i min optik op af..
-
simpelt(avanceret) tyveri
-
nordens tilbagekøb går i gang idag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind