Aktiesnakken — Januar 2011
-
til Selskabets fremadrettede aktiviteter, herunder et evt. salg af de resterende aktiver, med henblik på at opnå den bedst mulige løsning f
-
or kreditorer og aktionærer.
-
Danske er største nettosælger i både Vestas, Norden og Tryg. Det må være personlig forfølgelse... hmmm
-
iøvrigt "pudsigt" at scf meddelelsen ikke er publiceret på den alternative kanal endnu... men okay - den passer jo nok ikke ind i hyppernes
-
kram, selvom man jo nok nu vil spekulere i værdien af resten.... Men når det klart vigtigste aktiv med patenter, demoanlæg osv ryger for
-
1mio euro.... må resten være intet værd.
-
den ene mio eur skal i så fald hurtigt forsvinde så!

-
prøv at se ordredybten i scf tech. ,,, der er fandme stadig folk som vil købe ,,, ehhmmm hvad misforstår jeg ?
-
det er nogle tyrkere - det står hvis du åbner pfd'en
-
det skal flyttes til tyrkiet også
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind