Aktiesnakken — Januar 2011
-
-
Nåh.. der røg værdipapirhandlen i Jyske,
-
SCF....
-
Købesummen for de omfattede aktiver udgør EUR 1 mio., der betales kontant til
SCF og anvendes fuldt ud til delvis dækning af selskabets for -
pligtelser.
-
Det er catliq man sælger.
-
Ergo er der næppe noget tilbage til aktionærerne... som forventet
-
-
direktøren siger det vel ret klart: Direktion og bestyrelse i SCF vil i den kommende tid
arbejde med forskellige muligheder i relation til -
til Selskabets fremadrettede aktiviteter, herunder et evt. salg af de resterende aktiver, med henblik på at opnå den bedst mulige løsning f
-
or kreditorer og aktionærer.
-
Danske er største nettosælger i både Vestas, Norden og Tryg. Det må være personlig forfølgelse... hmmm
-
iøvrigt "pudsigt" at scf meddelelsen ikke er publiceret på den alternative kanal endnu... men okay - den passer jo nok ikke ind i hyppernes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så forkert på dataén sorry.. tænkte også det var mærkeligt den lå der hvor jeg fandt den 
