Aktiesnakken — Januar 2011
-
det var så endnu en spændende
danske aktie dag ... -
Angående vws test af 191

-
ja... jeg købte vestas i 191... det var så .... tjaaa... dumt
-
Jeg købte nogle i 304,6
-
meeennn mon ikke opkøbsrygtet af vestas på 2 trillioner sætter lidt skub i den i morgen ... ;D
-
304,6 ... uuhhh der er lang vej hjem...
-
vestas = new penny stock .. haha
-
jeg har købt og solgt lidt så det er på 277,3
-
men jeg er ikke erfaren nok
-
tjaaa.. det er jeg heller ikke du ..
-
men hold da op jeg fik købt meget i dag ... hmmm... måske for meget .. LOL
-
nåede du at komme med i Norden?
-
købte den i 193 .. men den stiger igen .. no problem ...
-
men flot af mig at jeg køber aktien da den toppede på dagen ...

-
mine til 187,5 var ikke så tossede endda, men jeg har også til 199 og 193 og 188,3
-
ja den er 95 % sikker .. den skal nok kommer langt over de 200
-
no problem jeg har 200 fra 209 fra sidste kvartal

-
fuck it .. vi tjener kassen på starbreeze ... det har MaxProfit lovet os ..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind