Aktiesnakken — Januar 2011
-
den pågældende*
-
det er det der er så svært. Men jeg har taget profit på den 2 gange. Så jeg har svært ved at være meget utilfreds med mig selv
-
men jeg anser det for helt givet at der kommer et bud no. 2
-
indenfor 6 måneder
-
og jeg tror ikke det ligger under 75. De skal lukke den.
-
men man skal ikke tænke for meget på de tyske konkurrencemyndigheder, fordi som jeg lige ser det er deres markedsandel i tyskland betydeligt
-
over det GN blev stoppet på
-
men det er ryggradsregning, jeg sidder ikke lige med tallene
-
og det er sku altid nemmere at være begavet uden tallene (hahaha)
-
der vil reelt kun være 2 større spillere i EU. Den ene er englænderne og de andre er så xella+h+h. Er det konkurrence?
-
Som jeg ser det, så tror jeg ikke HH overlever hvis ikke de bliver solgt..
-
Og så ender der med at være 2 konkurrenter i sidste ende alligevel.
-
Hvis ikke HH bliver solgt frygter jeg de er væk inden for 5 år.. Så for HH ser jeg ingen anden udvej. Men de bestemmer det jo som sagt ikke
-
helt selv pga. konkurrencemyndighederne..
-
danske som sidder med de resterende lån, sidder med nøglen og de er købt af xella
-
spillet lige ud af familiernes hænder og over i ærkerivalens
-
juleaften ødelagt den næste generation eller 2
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind