Aktiesnakken — Januar 2011
-
191 er både et PIVOT samt neckline pt.
-
og ellers, JA
-
hej PeterFalk. Velkommen til chatten. Chatten bruges til mange ting. bla de lyn hurtige annonceringer af spændende nyt på markede
-
så ved at følge med her kan man ofte være hurtig til at reagere på gode/dårlige nyheder
-
der er så en række forskellige forums som du kan se øverst i chat "ruden". Hvis du trykker der hvor der står
-
"Dansk" så kan man vælge mellem forskellige forums. Vi dækker bla i ny og næ
-
telefon konferencer i forbindelse med f.eks regnskaber. Når vi dækker disse så er det i forumet "IR-Live"
-
de signalerer ihvertfald noget. Lad os lige holde øje med om DBL fortsætter opkøb, fordi der er grønt lys nu til køb i markedet
-
jeg fik solgt min halve position idag mere fordi jeg er en tøsedreng
-
hartmann. de gamle æggebakker. Måske er de ved at få styr på noget. Eller ogå er tickeren bare forvekslet med h+h

-
ja det ser lidt spændende ud....har haft dem for maaange år siden
-
kloge børn og rige

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind