Aktiesnakken — Januar 2011
-
men ikke lige med det første
-
men apple aktien er ret følsom for netop ha,
-
ham
-
Gorm: det kan man jo under ingen omstændigheder regne med hvorfor man ik kan indregne det på forhånd
-
Jeg tror bestemt ikke vil vil se en europæisk partner aftale før der er præsenteret PTCL data og muligvis også CUP
-
Derfor tror jeg vi skal frem til 2012 før en EU deal evt kommer
-
-
kan den falde mere end 10% på det? Det er vel noget nær den eneste aktie hvor CEO i visse kredese nærmest er at betragte som en gud
-
Tjja hvis de vælger at lave en aftale før data så får de langt, langt mindre end efter data.....hvis altså data bliver gode....
-
ja den kan godt falde en del på det, men ikke lige med det samme. Nok timet iforhold til Martin Luther Day
-
Er der nogen ved hvor jeg kan finde candlestik-charts til de norske bjørne?
-
nippon - kan du ikke bare lave det på indexet?
-
bjørnene er jo reelt blot en afledt af indexet... med 99% korrelation eller deroppe omkring?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind