Aktiesnakken — Januar 2011
-
ja hellere betale 100% mere for noget der er 50% mere sikkert
-
men nu har genmab jo det meste af sin mcap i cash og fabrik
-
så risikoen er ikke helt vildt stor....
-
og pengene er ved at komme tilbage, m&a er ved at komme tilbage, og patentudløb størst i 2011
-
ja men jeg synes den her uddannelse er lidt små dyr hahahaha
-
så risikoen deler sig egentligt op i 2 fase
-
hvormeget kan refrac cll ALENE trække...det skal vi nok 3 kvartaler mere frem for at se
-
og bliver Arzerra godkendt i andre indikationer de skal vi 3-4 år frem år før vi ser
-
og niveauet for takeover summen er 2 forskellige nu end om 4 år
-
ja der er nogle enkelte. Men før de institutionelle rykker på sig er det primært salgstal og nye aftale.
-
jeg tror ikke kliniske resultater vil rykke meget ved casen
-
tror ikke det er nogen bestemt fantomas
-
tror bare det er prisen for genmab p.t.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind