Aktiesnakken — Januar 2011
-
-
BCI Capesize falder 163 $ dem har Norden kun 4 af, bdi er gennemsnittet af 4 størrelser skibe
-
Nordens Cape er på laaaange kontrakter ik?
-
Jo, de er ikke så berørt af det som mange andre https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=122653005&sourcecode=rb
-
BSI S
upermax stiger 325 $ -
Norden er kun i ubetydelig grad berørt af de rater https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=161144013&sourcecode
-
BHSI stiger 85$ det er Handysize
-
Det kommer an på hvor de sejler med de 4 Capesize skibe for f.eks Gibraltar/Hamburg stiger 768$ mens China/Japan trip falder 729$
-
jeg mener helt specifikt at nordens cape skibsdage er udchartret flere år frem så de har reelt ingen cape-eksponering.
-
Det var skidt for dem da cape gik amok lige før finanskrisen, men siden da har det nok været en ok forretning for dem.
-
Ja det er synd kursen skal have hug når de kun i ubetydelig grad er berørt af det.
-
iføge 3q er 75% af cape afdækket i 2011. 27% i 2012 og 3% i 2013+. Jeg troede ærligt talt at det var mere. Min fejl.
-
Når de skriver "i ubetydelig grad" mener de nok de nuværende fald i raterne grundet Australien, godt de kun har 4
-
BPI faldt 200$ det er Panamax her kommer det også an på hvilke ruter der sejles, dem har de 72 af
-
MSI og ABC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind