Aktiesnakken — Januar 2011
-
ja det er sådan i mine øjne også, dog med den undtagelse at vi da godt vil give p/e 25 for superbrand largecap
-
Måske man kan overtale hvor husstatistiker RKhanen om at kigge på afkast i midcap/smallcap vækst vs. large cap vækst

-
men ikke super meget mere
-
og diskussionen er så hvis man kan få GSK, Pfizer, Eli Lilly til p/e 15 er man så retpositioneret?
-
eller er man blevet forelsket i en fynsk pige med smilehuller og blond hår
-
til coller: valuevækst er vist statistisk vist til at være det bedste overhovedet
-
ligger det ikke også i navnet?

-
haha - ja.... og sælg ved market cap xxx mia kr.
-
biop du gør mig gammel før tid
-
iøvrigt slår PI rekorder. Er der andre end mig der er trætte af at høre om det

-
vores nye daglige unik rekord er nu 3856
-
for slet ikke at tale om denne uge. Den topper med 10% +
-
hahhaha. Det tror jeg ikke
-
hahahaha
-
hvorfor kan genmab ikke begynde at slå nogen rekorder.
-
den tager nok rekorden som mindst volatile biotek-aktie de seneste 3mdr
-
ja det tror jeg også. Er der et købstilbud i 66

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind