Aktiesnakken — Januar 2011
-
Fina Belinostatdata slide 22-23: http://jpmorgan.metameetings.com/webcasts/healthcare11/webcast_wa.php?p=6777
slides 20-24 minut 25. -
kig på absoulut valuering og start regnemaskinen
-
den er stadig værdisat for stor vækst i indtjeningen
-
med andre ord Novo skal fortsat levere for at retfærdiggøre sin markedsværdi på ca. 300 mia
-
det er ikke umuligt, og de har gjort det igen og igen, men risiko for skuffelse er jo også stigende
-
ja det glæder mig
-
men der var jo også en del presse på den der
-
dagen efter blev konkurrenten jo forsinket af fda
-
så det skal man nok ikke nødvendigvis bette på igen. Hvornår kommer de med regnskab. Det kan være at man hvis man er mellem eller kort
-
skal overveje at sælge inden regnskabet?
-
det er ikke en anbefaling bare en overvejelser
-
watch out for blue sky scenarios
-
langsigtet er den altid god
-
de har en ikke ubetydelig venture forretning
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind